3/2-2013

Vaknade precis upp, hemma hos Pernilla i Nossebro! Har sovit sådär inatt. Tycker alltid att jag sover så dåligt när jag sover hos andra, sängen lutar (mina graviditets inbillnings syndrom) så fick lägga mig på madrassen bredvid alina på golvet för att somna haha. Sedan kom dino hit han har jobbat natt i vara så nu ligger han i sängen och alina på golvet :) mina Sötnosar! Jag ligger i soffan och tar det lugnt kunde inte sova mer. Fy jag skrev ut en status på Facebook igår haha jäklar vilken diskussion det blev närmare 70 kommentarer och vissa har sånt hat mot andra och vad andra tycker. Man får väl tycka vad man vill? Det va inte meningen att det skulle bli sånt jäkla liv av den status kommentaren haha men där ser man. Inget jag bryr mig om i efterhand men att det finns gott om omogna personer ohh ja! Och vissa, dom borde inte få ha barn enligt min mening! Kan man inte ta hand om sitt barn är det synd om den. Skaffa inget från början då.
Jag är så glad att jag lyckats så bra i livet jag har världens underbaraste man och finaste dottern på jorden! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0