17/11-2012

Konstigt de här. I förrgår kände jag skav i halsen och trodde jag skulle bli sjuk. Igår kände jag verkligen ingenting och vart precis som vanligt. Men igår natt slog de till och jag blev dunder förkyld så nu sitter man här och känner varken lukt eller smak. Det är väl tur det går över ändå.
Igår var vi hos dinos bror som fått barn och såg deras söta lilla Vanessa! Så himla små och Goa är dom. Hoppas innerligt inte jag smittade någon där :/ de skulle inte kännas bra.
Ja nu ligger jag i soffan och har en busig unge som springer runt & grejar! Ska försöka göra mig till människa och försöka ta mig till affären behöver toa papper och ingredienser så jag kan göra pannkakor med nutella.
Ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0