10/12-2012

Åh vad skönt att dagarna går lite fortare nu, dock har jag mycket jobb men de är ju då tiden rullar på så de är väl positivt!
Just nu ligger jag i sängen och väntar på att min hud lotion ska torka så jag kan klä på mig, har precis duschat & städat hela badrummet. Grovrengöring.

Lilla prinsessan är på dagis och dino sover en stund. Själv ska jag passa på att städa lägenheten, ta en kopp kaffe, laga mat och hämta min underbara dotter från dagis. Efter det blir de jobb i 7 timmar.
Dagen imorgon ser ungefär likadan ut, förhoppningsvis mindre att städa haha. Och på morgonen imorgon ska alina ha sitt första lucia firande och hon ska vara en liten tomte gumma <3 återkommer med bilder på det!
Dags att sätta fart här nu hej svejjs!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0