vikt

glömde ju att skriva om min vikt. Har kämpat en hel del & det har lönat sig. Visst jag ska inte äta potatis,ris eller pasta när ja går på denna dieten. MEN det har jag ätit 1 gång om dagen iallafall :)
Det som jag följt det senaste är:
  • Ätit mindre portioner
  • Slutat med all saft & dricka, dricker endast vatten & citronvatten
  • Äter inget godis,chips eller liknande
  • Äter inget bröd eller smör
Ja på ett ungefär så har jag börjat lite såhär, har inte gått all in än haha pga att vi ska åka till turkiet och då känns det som att man ändå går upp allt där igen :/ men ska försöka tänka mig för lite där bort också :)
RESULTAT av detta är :
Från start vägde jag 71kg
Nu väger jag 68
PS: jag har självklart vägt mig under samma tid på dygnet så detta stämmer ;) Har alltså gått ner 3 kg på 7 dagar :D haha inte illa pinkat. Men då har jag rört på mig en del också :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0