den 31 juli 2011

Har inte hunnit blogga denna helgen har haft fullt upp. I fredags satt vi hemma och grillade och min lillebror sov över hos oss. Sedan på Lördagen åkte vi ut till spiken och åt god rökt fisk mm :) sen efter det åkte vi med Pernilla & gunner hem och spelade spel och drack lite öl. Dagen efter det åkte vi tillbaka till Lidköping och då åkte vi till Villabadet här och solade o badade. Jätteskönt i vattnet =) efter det åkte vi hem och grillade igen, haha och nu är jag helt slut och ska ta mig ett kylande bad sedan vila en stund, sen får vi se om det blir en kvällspromenad med mina älsklingar!

Här är en bild på mina älsklingar när vi var på spiken :)

Här är en bild från grillningen idag.. mmm :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0