den 21 juli 2011

Shiiit va jag stressar när ja ska hinna med massa på en dag. haha idag har ja stressat så jag blev alldeles yr, vaknade upp vid halv 12 :O väääldigt lång sovmorgon, gumman låg bredvid mig o prata lite på morgonen tror ja för hon va redan vaken bredvid mig när ja vaknade. Brukar flytta över henne så hon får sova bredvid mig när hennes pappa går upp tidigt och åkt till jobbet. När ja gått upp imorse gav jag Alina ny blöja o gröt med pure som sylt, diskade, städade, sen kom min lillasyster som hade Alina så jag fick duscha :) Sen gick vi till systemet o handlade lite gott och sedan till ICA och handlade massa olika burkmat/puréer till Alina & även 2 små nya nappar :) Sedan till Willys och köpte tårta och drickor, dino fyller 20 på måndag :) hehe men de firar vi med en rejäl fest på lördagen och ett kalas på söndagen. Älskar min dotter Alina & hennes pappa Dino <3 de två betyder ALLT


Kommentarer
i min lilla lilla värld

hahaha du får nog vänta litet tag =)



Jo, då. Det blir en liten tös

2011-07-22 @ 12:44:53
URL: http://saratilling.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0