den 18 juni 2011

oho! hade precis en väldiiiigt gnällig tjej här, men då vet man att hon är trött :D la henne i sängen hon drog snutten över ansiktet o somnade direkt. hehe så söt är hon :D och vad ska jag göra nu då? jo man behöver inte ens fråga sig själv, STÄDA såklart :) blev massa disk sen igår när jag gjorde hemmagjort vitlöksmör o mackor i ugnen, mmm vad gott det blev :D vi gjorde detta ganska sent så då blir disken kvar tills idag. ska diska upp om en stund & bädda säng mm. Men först ska jag allt köra en pokerturnering ;)
En sak jag undrat länge är vilken ögonfärg min dotter kommer få, hennes pappa har bruna, jag har blå. hennes farfar har bruna & farmor gröna. Min mamma & pappa har blå. Alinas skiftar i grön/brun/blå. Vilken färg tror ni att hon får? här är en bild på hennes öga men de e dagsljus på denna bild, på kvällen är ögonen bruna :D men de är aldrig klarblå färg på dom så personligen tror jag inte dom blir blå. menmen kan bli kul att se sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0