Torsdag

Godmorgon, dags att vakna till nu ännu en seg dag står framför mig. Nu är det hela 49 dagar kvar till BF och jag längtar förfärligt alltså. Räknar varenda dag! trots att jag inte borde göra det eftersom att tiden då går ännu långsammare.
Nu sitter jag med 4 rostmackor med gräddost och ett glad oboy, Ännu har inte lillan i magen vaknat till liv men när jag ätit en 2-3 mackor då brukar hon börja röra sig en hel del :) det är så mysigt på ett sätt att vara gravid men samtidigt undrar man ju hur hon ser ut. Vem är hon lik? vad väger hon och hur lång är hon. JA alla dessa frågor kommer jag någon dag få reda på :) ska bli så spännande!
Älsklingen kom precis hem och han hade köpt påfyllning till min mobil, haha han tyckte nog också det behövdes ;) tror inte jag fyllt på den på mer än 1 månad.


Här är bild på innan min graviditet och hur jag ser ut nu HAHA

INNAN



NU



SOM NI SER EN HEL DEL SKILLNAD! HELA 15 KILO HAR JAG GÅTT UPP NU, MEN SEN SKA DET BORT!



Kommentarer
Anonym

Hej! :)

Jag ska göra ett planerat kejsarsnitt eftersom jag själv känner att jag inte skulle klara en vanlig förlossning - har dålig minnen av sjukhus sen tidigare så det är helt enkelt lättare att jag får göra ett planerat då jag vet exakt hur det går till och jag är vaken och klar i huvudet under tiden :)

2011-01-06 @ 13:11:37
Ida Thorsell

Okej :) då förstår jag =)

2011-01-06 @ 13:17:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0