Superförkyld!

Urs vad jobbigt det är när det verkligen värker i näsan. Hela natten har jag känt så och har inte alls sovit bra. Älsklingen har vart och jobbat inatt så han ligger nu och sover :)

Jag har precis ätit frukost och tagit mig ett varmt bad, riktigt skönt då känner man sig lite piggare. Ska diska och plocka ordning lite sen blir det nog att krypa ner bredvid älsklingen och se en film.

Jag undrar hur alla andra känner sig i vecka 35-36? Jag känner typ inte av någonting :/ Inga sammandragningar, inte ont någonstans och bebisen rör sig för fullt. Men jag undrar när ska man börja få det jobbigt av graviditeten? :D Okej det är klart det är svårt att få på sig skor, strumpor och att gå långa sträckor. Men jag trodde iaf att en graviditet skulle vara jobbigare än så! Och det är inte så att jag VILL ha ont men jag vill känna av att det är nära nu, haha jag kanske går över tiden med 9 månader till ;) känns så just nu iaf :D



Kommentarer
Angelica - Gravid v34

Njuuut! :D

2011-01-23 @ 15:01:28
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Hej :) det går bra för mig. För dig också? Jag har typ 5 veckor kvar :) ska bli skönt när bebben är ute för mina revben värker :P som dom gjorde i slutet med storasyster (Alva)



Hur tycker du att det går? Nervös eller så? Och du, jag hade typ inga krämpor med Alva förutom revbenen. Fick mycket sammandragningar när jag gick fort men inget annat :) kram!

2011-01-23 @ 20:52:30
URL: http://lising.blogg.se/
LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

BF 23/2 :) du då? Vet ni könet? Ska bli så spännande för vi vet inte denna gången :) visste däremot att Alva var Alva.



Du, njut av att du inte har några problem istället :P sålänge du känner bebis också kan du va lugn!



Kram!

2011-01-23 @ 22:04:31
URL: http://lising.blogg.se/
sara - mamma till wilda

Jag kände inte heller något förrän i v 40. Njut av det så länge du kan säger jag bara =)



Nä, nu saknar jag inte magen, men i början var det väldigt tomt

2011-01-24 @ 07:38:40
URL: http://saratilling.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0