Lämna :(

Ska lämna Lidköping en natt för att hälsa på Pernilla och mina syskon. Känns konstigt som fan! har inte vart ifrån Dino på hur länge sen som hellst. Haha känner mig riktigt töntig men blir nästan ledsen när jag tänker på hur mycket jag kommer sakna han ikväll. ( gravidhormoner?) Men imorgon åker vi till ett äventyrsbad i Vänserborg och sedan åker jag hem igen :)
Och det är jag som frivilligt åker iväg bara för att jag suttit hemma i flera månader utan att åka iväg någonstans typ, och älsklingen ville inte med hehe så det är inte att vi bråkat eller något sånt utan han orkade inte bara :P men men då får han ha tråkigt hemma också :D Men jag älskar han som tusan! Det är vid sånna här tillfällen man känner av det extra mycket <3 Nu drar jag mig!



XOXO



Kommentarer
Jennie, Livet, vardagen och familjen

va fint de blivit på bloggen din! :-)

2011-01-21 @ 20:18:09
URL: http://jenniesays.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0