hahaha vilken tönt!

Det finns en riktig tönt, behöver inte skriva ut namnet ;) som TROR att jag har ett likadant förhållande nu som jag hade då jag var 15 år. Hahahaha jag kan ju inte göra annat än att skratta. Men sånt är ju inget att bry sig om, folk får TRO vad dom vill, det man blir mer sur för är när folk sprider falska rykten ;)

Jag är ju nu 20 år och jag och min älskling har det perfekta förhållandet :) vi skulle inte kunna få det bättre. Jag skulle kunna skriva en lista med 100000000000 posetiva saker ur vårt förhållande, och den negativa listan hade vart 0... Vi är så lyckliga tillsammans, allt fungerar kanon! Svartsjuka & bråk existerar inte i vårt förhållande och jag är så glad över att ha träffat den riktiga mannen i mitt liv. Min sötis som jag skulle göra allt för!
<3 ÄLSKAR DIG DINO HUSIC <3


K.Ä.R.L.E.K



Kommentarer
Mikaela - gravid i vecka 34

Jag skulle nog inte klarat det om inte mamma visat mig hur jag skulle göra :) Men jag vet inte om man kan hålla det själv, eller om någon annan ska göra det.



Min graviditet är bara bra :) Nu har jag dock börjat känna att det är tungt att gå promenader i längre sträckor, och att vända sig i sängen. Men några direkta onda förvärkar har jag inte än så länge, bara lite obehagliga sammandragningar. Hur är din :) ?

2011-01-08 @ 16:35:17
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Mikaela - gravid i vecka 34

Ja. Även om man inte är så stor och inte tycker det väger sådär jättemkt, så känns det när man är uppe och "springer" utan en pause över huvudtaget.

Men sammandragningar är att magen blir stenhård. Och när min blir det så känns det mer tungt och mer obehagligt! :( Suck.

2011-01-08 @ 18:26:09
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Mikaela - gravid i vecka 35

Det är inte säkert alla känner det :) Men jag kände det ganska tidigt eftersom jag är ute och går varje dag, och jag kunde inte gå i mitt vanliga tempo pga en obehaglig känsla i magen, och då kände jag att den var hård som sten.

2011-01-08 @ 19:26:37
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Jennie, livet, vardagen och familjen

tråkigt när folk håller på på det viset. Men bara man vet själv hur det ligger till så behöver man inte bry sig om andras hittepå! :)

2011-01-09 @ 11:23:29
URL: http://jenniesays.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0