51 days to go!

Ja tiden går fortfarande lika segt, jag vill se vår prinsessa nu! Och många andra får barn lite då och då vilket gör att man längtar ännu mer :)
Inatt vaknade jag av att det smakade spy i munnen, så jäkla vidrigt då var det sura uppstötningar som kommer upp. Hatar denna halsbränna & uppstötningar. urs! Nu sitter jag ensam hemma för älsklingen har åkt med sin pappa för att köra hans farmor till sjukhuset, hon mådde inte så bra stackarn hoppas det går bra där :)
Lilla Alina rör sig för fullt nu medans jag sitter här och skriver, det är så underbart att känna hennes rörelser men vissa rörelser gör riktigt ont ibland. hehe hon blir bara starkare & starkare :)
Nu är jag i vecka 32 + 4 och tog 2 bilder igår som jag tänkte lägga upp.

32+3




Kommentarer
Linda R

Testa att äta novalucol...finns receptfritt i affären =) Det hjälpte mig väldigt bra när ja fick de äkliga uppstöttningarna!! Och så är dom tabletterna inte äkliga som tur är!

(det sägs att om man får mycket sura uppstötningar så föds barnet med mycket hår. Vet ej om det stämmer men i mitt fal gjorde de det. rolig fakta kanske :p )

2011-01-05 @ 12:56:58
URL: http://farrydaylady.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0