AJ!

Varenda kväll ligger jag med smärtor, precis som att min bebis rör huvudet 300 varv i minuten i bäckenet, de e precis att jag står ut med smärtan! fyfan... Det ilar, hugger och trycker och jag undrar vad fasen det är ? folk säger att det kan kännas så när bebisen fixerar sig. Men min lilla har vart fixerad i 3 veckor nu så det KAN inte vara det :S blir nästan orolig om man borde ringa in till förlossningen och höra? denna smärta kommer ändå varje kväll i 2-3 timmar,, BLÄ någon som haft liknande eller som vet vad det kan vara? :)



Kommentarer
Angelica - Gravid v38

Så känns de när den liksom rör sig därnere :) Så är de för mig iallafall, men kan ju va olika!

2011-02-19 @ 13:01:21
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Angelica - Gravid v38

Svar: Jaha, lurigt ;) håller tummarna på att det är något på G då! :D

2011-02-19 @ 15:23:43
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0