Min blogg går utför :(

Haha känner lite nu att det finns så mycket annat att lägga sin tid på än att blogga, visst är jag tråkig!
Men ska försöka skriva lite ibland iaf. Just nu sitter jag och kollar på en present till min älskling som fyller 20 år nu i juli. Tror det blir en klackring i äkta guld med Alinas namn ingraverat :) borde ju duga. Måste bara kolla hans storlek mm.
Idag ska vi på läkarundersökning med Alina på bvc :) Hoppas allt ser bra ut som sist! Sen senare idag kanske vi ska kolla på en 3a det beror på om killen som bor där nu hade tid idag. Men imorgon blir det garanterat att kolla på en annan 3a här i stan. Haha hoppas någon av dom passar oss iaf ;)
Ciao!


Kommentarer
Angelica - Mamma till Moa <3

Oj de va längesen du uppdatera :P hoppas allt är bra med er!

2011-04-26 @ 12:45:40
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Amelia

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2011-07-12 @ 23:59:35
URL: http://djurförsäkring.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0