Våran lilla dotter <3

Nu ligger jag i sängen har redan vart uppe idag och ätit frukost och duschat, men jag blev så yr och fick huvudvärk så jag la mig lite i sängen igen. Känns som jag e lite förkyld :/ Men bebisen verkar ju inte märka av det iaf för hon sparkar och har sig som vanligt där inne :)

Nu är jag i vecka 22+0 exakt idag då :) roligt! men vill att tiden ska gå FORTARE!! Idag är det exakt 4 månader och 2 dagar till beräknad födelsedag för den lilla! sen vet man ju aldrig riktigt när de kommer.

Jag läste lite i graviditetskalendern som jag har här hemma och i den står det att man ofta nu kan börja läcka råmjölk, men det har det inte gjort på mig iaf :) något annat som jag däremot märkt nu är att vårtgårdarna blivit mycket mörkare, snyggt!! eller inte. haha

Barnet är nu ca 20 cm lång och väger ca 500g

Här är en bild tagen från google.se denna lilla tjej föddes i vecka 21. Tänk att min är såhär stor nu till o med lite större :) fast såklart (liten) om den skulle födas nu.



Kommentarer
petite amie

Oj,så liten....................

Lycka Till!

2010-10-22 @ 13:16:37
Ida Thorsell

Ja visst är den liten hehe, Tack så mycket :)

2010-10-22 @ 13:31:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0