Trött..FILMTIPS?

Idag var en riktigt seg dag, Vaknade upp utan min älskling som var och jobbade hela natten och morgonen. Kändes så tråkigt att stiga upp ur sängen då, så jag låg kvar en ganska lång stund. Orkade inte fixa disken eller damsuga ( vilket jag egentligen borde gjort ) och jag lagade inte heller mat till älsklingen som slitit på jobbet, så taskig. Men jag hade verkligen ingen ork =)

Senare på dagen så var vi med Frida och Markus, Riktigt trevligt =) och Frida bakade en supergod kaka! Haha jag testade också tidigare under dagen att göra ett (TEORIPROV) och jag fick 49 rätt och 52 var godkänt, och det var ju 2 år sedan som jag tog körkort så det kanske inte var sådär jätte dåligt, men trodde ändå jag skulle få bättre :D haha!

Nu sitter jag med datorn i knät och älsklingen startade playstationet när han såg att jag skulle skriva i min blogg, haha så söt. Funderar på att ladda ner någon bra film.. Vill ha filmtips,, någon som vet någon riktigt bra film?? Skriv gärna de i kommentarer i så fall ;)


Jag och min älskling på min 20 års dag & förlovningsdagen <3





Kommentarer
Christin

Här kommer de senaste filmerna jag och John kollat på!



Piranha (skräckfilm), The Skeptic (typ spökfilm), Splice (sjukt bra Sci-fi/thriller), Machete (action/komedi), My little Eye (skräck), Predators (äventyr/Sci-Fi)

2010-10-18 @ 10:24:40
Ida Thorsell

Tack för tipsen :)

2010-10-18 @ 22:45:12
jennie

Kanske lite sent men A walk to remember är en sjukt bra och fin film. Om man gillar kärleksfilmer :)

2010-10-19 @ 06:41:06
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Ida Thorsell

Okej, ne men nu har jag många filmer att ladda ner ;) bara bra :)

2010-10-19 @ 10:49:53
ellie

vilken film blev det sen då?:p

2010-10-19 @ 11:16:37
URL: http://elliesss.blogg.se/
lovisa

Godmorgon:) är allt fint?

2010-10-19 @ 11:22:51
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Ida Thorsell

(Ellie) - Det blev Predators, den var sådär kan man väl säga, alltså bra men inte riktigt min typ av film =O)



(Lovisa) - Halloj, allt är kanon =) sj?

2010-10-19 @ 18:34:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0