TRÖTT

Inatt fick jag inte sova något, nu har det blivit livligare i magen, haha det är inte jobbigt med sparkarna det som är jobbigt är att dom precis hela tiden träffar blåsan så jag får ju gå på toa varje timma :/ har sovit 3 timmar sammanlagt inatt typ. fyy! Förut idag hände något konstigt, jag blev jätteyr, huvudvärk och kräktes nästan.. sen så fort jag åt lite så gick det över :/ kan ha vart att jag vart vaken så länge utan att äta..Imorse så städade min älskling hela lägenheten, så söt är han! :)

Idag är jag i vecka 22+4 och ja har tagit lite bilder på det imorse, sen igår var vi och hämta en baby box ( en papperskorg till blöjor och massa andra saker med ) har några bilder på sakerna där ifrån också ;) Och igår kom även första numret av tidningen som min mamma gett mig i present, så det blir roligt att få den tidningen varje månad nu framöver :D vet inte om det var i 1 år eller hur länge men men :P

Amningsinlägg,  cd skiva, 12 st pyttesmå blöjor, och blöjhinken

                                           

Sedan var det massa tidningar med i boxen också :)

Detta ser jag av mina fötter nu, haha!



Denna bilden tog min älskling, syns lite dåligt men men :)



Kommentarer
FridaEriksson

Åh vad jag blir sugen nu.. men får väl vänta något år haha :P

2010-10-26 @ 20:37:29
Ida Thorsell

Hehe, ja det är riktigt roligt. men inte bara :D jobbigt att inte kunna sova, att kissa ca 20-30 gg per dygn mm :) haha men det är det allt värt ;)

2010-10-26 @ 20:44:13
Alma

Hejhej kolla in HM's 3 snyggaste klänningar!:)



Kram!



www.itsalma.devote.se

2010-10-30 @ 19:36:29
URL: http://www.itsalma.devote.se
veronica

Oj jäklar vad stor magen blivit nu! hehe, hoppas allt e bra:) Kram Veronica

2010-11-02 @ 13:57:41
URL: http://www.lifeofveronica.com
A

Hej!

Roligt att läsa din blogg. Har en fråga bara: åt du inga p- piller innan du blev gravid? eller slarvade du med dem? :)

2010-11-24 @ 20:27:34
Ida Thorsell

Ne jag åt inga p piller lr något, hade nog slutat med dom ett år innan lr nått om ja inte minns fel...

2010-11-24 @ 22:43:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0