Måndag!

För två dagar sen fyllde jag 20 år. Den natten var nog den värsta i mitt liv, fick ringa ambulansen pga min rygg. Hade sån värk. Men när de kom så tyckte de att jag skulle åka in till akuten i Lidköping så då gjorde vi det. En läkare undersökte mig och han trodde att det var en muskel i ryggen som var problemet. Och det var det nog! Så min födelsedag började ju inte så bra kan man säga, men den slutade underbart! Att min älskling hade planerat förlovning, ! så söt. Han hade bett sin syster göra en tårta med en snäcka i och i den snäckan hade han lagt i ringarna <3 Jag blev så glad, och chockad!

Så här såg tårtan med ringarna ut




Jag fick en massa fina presenter, hårinpackning, blommor, vas, lotter, Presentkort, Massa pengar, kläder av älsklingen, kläder av hans syster och hans mamma, godis,

Så idag har jag och Dino vart på stan och shoppat lite saker för mina presentkort och pengar, Jag köpte en mjukisdress typ med tröja och byxor i rosa. snygg & skön! sen lite smink och tights och trosor =)

Nu har vi precis haft besök här av Dinos familj :) Och hans syster är SÅ snäll, hon hade köpt inflyttningspresenter till oss. Vi trodde hon skulle köpa 3 små mattor till sovrummet för det var det vi sa att vi behövde och det hade ju räckt :) Men när hon kom så hade hon köpt mattor till hallen och mattor till köket och till sovrummet! sen även en jättefin glas skål och en prydnads sak som man har ljus i, den var formad som ett löv. Så himla snällt och det kändes som hela lägenheten blev förändrad. Det blev så fint :)



Kommentarer
jennie

åå så fint! Inte alla som har en sån romantiker :)

2010-10-11 @ 22:33:55
URL: http://jenniesays.blogg.se/
IdaThorsell

Hehe ne det var gulligt gjort :) Det hade jag inte väntat mig :)

2010-10-14 @ 17:13:45
Alma

Åh så härligt! Älskar din blogg och jag önskar er verkligen all lycka med bebisen och med allt framöver! :D

2010-10-14 @ 18:06:54
URL: http://www.itsalma.devote.se
IdaThorsell

Tack Alma :)

2010-10-17 @ 17:13:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0