*Lite Graviditetsbilder*

Här är en bild på ett av de 3 graviditetstesten som jag gjorde. Jag var inte så säker för jag köpte hem 2 tester och jag visste inte hur mycket man kunde lita på "hemmatester" men de visade sig att det visade rätt iaf :)

Jag och älsklingen åkte till bosnien den 11/6 - 10 det var dagen efter min student. Vi hade en jätterolig resa och jag fick träffa alla hans släktingar där nere och vi var ute nästan varje kväll på olika café mm. Men det var en sak som var lite konstig tyckte jag, jag skulle haft min mens där borta efter ungefär 4 dagar där nere. Men den kom aldrig! Fast vi tänkte inte så mycket på det just då.. Men efter 4 dagar sa jag till dino att jag borde ju fått mensen nu, jag tyckte det var lite konstigt. Då sa han: Du kanske är gravid! men de trodde jag inte att jag kunde vara. När vi satt i bussen på vägen hem från Bosnien så hade min mens varit utebliven i 6 dagar, då tänkte jag att fasen jag kanske är gravid ändå. Dagen efter att vi kommit hem så bad jag Dino att köpa med graviditetstest hem vilket han gjorde och jag gjorde direkt ett test och det visade posetivt. Jag blev jätteglad direkt, Dino hamnade nästan i chock men han sa att han var superglad och det verkade han ändå vara trots att han inte sa något. haha!




Bild tagen i min gamla lägenhet i Vara, detta var i Vecka 6 så här syns det ingenting förutom att man kände sig lite svullen, ungefär som när man har mens.



Detta är i Vecka 8, här börjar det typ bara synas lite svullnad kring magen men det ser inte ut som jag är gravid. Ingen annan än jag kunde se att jag var lite mer svullen än vanligt om man säger så.



Här är en bild från Vecka 14, här började det synas att jag var gravid vilket jag tyckte var jätteroligt.




Idag nu när jag skriver detta inlägg så är jag i Graviditetsvecka 19 + 3... Så om 4 dagar har jag gått exakt halva tiden :)
Nu känner jag sparkar dagligen i magen och jag känner det flera gånger om dagen. Det är jätteroligt! Jag känner oftast sparkar på kvällar, mitt på dagen och på morgonen. På nätterna är det precis som om hon sover :)

Jag har också en bild från vecka 18 som jag snart tänkte lägga in, ska bara få in den i datorn. Det är lite krångel med älsklingens mobil. Så jag får hoppas att det funkar att lägga in senare ikväll =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0