Händelserik dag..

Idag började morgonen med att jag vaknade och hade en del disk som jag (sparat) sen igår, haha... Jag skulle ta tag i det och börja diska, men då sa älsklingen att han kunde diska allt för han ändå ville göra en tre rätters middag, så gullig! så jag lät honom göra det. Jag tog mig en dusch och började sedan damma, damsuga och skura hela lägenheten och bädda mm i sovrummet. Så nu är det skinande rent =)

Sedan kom Markus och Frida hit en sväng, vi satt och tjötade lite sedan gick Markus och Dino till Kerim för att hämta en hylla/skåp som jag ville ha i vardagsrummet för det ser lite tomt ut hemma. Just nu är hyllan vit och runt lyckorna är det typ trä färgat, men jag tänkte måla hela hyllan svart då passar den nog bra in ;) Efter att vi bärt in skåpet och fixat så gick vi med Frida & Markus ( HEM ) de har just nu Ronny och Lisas lägenhet under en vecka. Där gjorde vi lite mat och bakade en god kaka =) Medans vi gjorde maten så sålde Dino sin mobil till ett par från Skara, efter det så köpte han en dator och datorskärm vilket var ett mycket bra köp =) Så nu har vi var sin dator så älsklingen kan INTE klaga på mig nu som vill sitta o skriva ibland :D haha!

När vi var hos Frida och Markus så lade jag och Frida oss i sängen lite, haha så nu fick hon både känna och se sparkarna på min mage :) det var lite kul... Det är ju ingen annan som känt eller sett förutom jag, Dino och Kerim =) Det är så typiskt, när jag verkligen känner hur det rör sig och sparkar för fullt i magen och ber mamma eller någon annan känna då slutar det direkt...


Jag, hos ronny & lisa, fast med markus & frida haha.. sletbild




Älsklingen med nya datorn :)




Skåpet till vänster ska jag måla om tänkte jag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0