MAT :)

hihi nu har vi stor handlat, fy så gött. hela kyl och frys fulla :) äntligen! de roliga med mig är att varje gång jag har stor handlat så vill jag äta ALLT på samma gång för det ser så gott ut, vill tex ta en fralla med gräddost, samtidigt som jag nyss åt pizza, och vill även öppna chipsen & chokladen samt ta en clementin ;) HAHA men pizza har jag ätit nu och ska ta mig en clementin, de andra får vänta tills helgen nu :) kan ju inte bli hur fet som hellst!

Stackars min älskling han har vart och jobbat från klockan 8 imorse till klockan 2 eller 3 eller vad det var på eftermiddagen, okej jobba är kanske inte så jobbigt. men han har stått UTE alla dessa timmar, fy! hoppas inte han blir sjuk nu... Jag har tjatat på han att han ska gå och träna fotboll nu när de satt igång igen men han har inte riktigt känt för det. Men idag drog han dit. Nu ångrar jag lite att jag sagt det för de e ju fruktansvärt tråkigt och ensamt här nu ;) haha..

Förövrigt är jag i vecka 27 imorgon :) känns underbart, men fortfarande som att tiden går lite segt. Men nu känner man vår lilla bebis där inne så tydligt att jag vet oftast vart hon har huvud och fötter, sen när hon rör sina armar känns det lite som att någon river mig i insidan på magen,, det är så mysigt och jag undrar mer och mer hur hon ser ut :) hehe hoppas hon är lik sin söta pappa ;)

Detta är en bild på min älskling när han var liten, åhh han är så söt hihi det finns ingen tvekan på att hon kommer bli världens sötaste bebis <3



Kommentarer
Anne-sofie

självklart kommer det bli en supersöt bebis ska bli så himla kul och få se henne sen,han va ju jättesöt Dino på denna bild och du va ju också så himla söt som liten och även nu så klart... så kan inte bli annat än en söt bebis.......Kram från faster

2010-11-25 @ 21:32:19
Ida Thorsell

Åh tack så mycket =) hehe nja jag tycker inte jag var speciellt söt när jag var liten men, ! haha... Det roliga var att när dino kom hem igår så sa han ( Nej tog du den bilden ) jag svarade ( ja, den är ju jättesöt, han sa ( nej! ser du inte att jag kissat ner mig där)... Haha det såg jag inte förens han sa det :D

2010-11-26 @ 11:03:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0