Godissugen!

Åh vad jag vill ha choklad, kakor allt möjligt just nu! blir galen. haha... Har precis duschat och bäddat rent sängen med helt nya lakan som vi fick av dinos bror :) var tvungen att tvätta dem först bara för när de e nya så luktar de konstigt och är väldigt sträva. Men nu ser det fint ut :)
Det e väl konstigt, men har legat och myst en stund i sängen och bara njutit av alla rörelser i magen idag <3 haha bara för att jag trodde något var fel och kollade upp det så blev hon hel vild idag :) men jag tror bara hon har sina vilodagar vissa dagar, jag märker väl det mer nu kanske :) Nu känns det som vanligt iaf och det är en underbar känsla när man känner att hon putter där innifrån :) MEN det hade inte vart fel att få ut henne nu heller., hihi är så nyfiken på hur vår lilla tjej ser ut. Det blir spännande att se! Om exakt 93 dagar är den beräknade dagen! men jag tror allt hon kommer tidigare ;)

Jag på bild med 2 av Dinos systers 3 barn, hehe kolla vad sött han till vänster håller sitt finger i munnen:) så söt så!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0