42"

Japp nu är älsklingen o köper en platt tv då,, ska ändå bli gött att få en stor tv :D men jag blev sur för jag hade velat åka med, men fick inte plats i bilen! men jag sa att jag hade kunnat köra, men de gick tydligen inte heller!
Kanske töntigt att bli sur men man vill ju vara med och se vad det är man ska köpa till sitt egna hem, har ändå sett fram emot att åka och köpa en tv! jaja!

Nu sitter jag i soffan och kollar på 16 and pregnant, fyfan vad omogna mammor och pappor! de vet inte ens hur man ska hålla i barnet,? Det visste fan jag när jag var 10 år! stackars barn :/


Idag är ändå ingen bra dag! känner mig skit grinig, kanske beror på att lilltjejen i magen bara sparkar på min blåsa dygnet runt, verkar aldrig som hon vilar nu heller! hela natten har jag sprungit på toa så jag har inte sovit ett skit, man ska inte klaga på graviditeten men att springa uppe på nätterna och nästan somna på toastolen det är ingen hit längre! Hon kan väl bara vända sig igen och ligga så som hon legat i två-tre veckor nu? då är allt perfekt :) haha! Men det är lite svårt för mig att vända på henne också :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0