Sparkar :D

Ja nu i vecka 28 + 5 så är det inga små sparkar man känner, hehe känner verkligen hennes hårda skelett :) Älsklingen höll handen på magen alldeles nyss för jag ville att han skulle känna det jag känner hela tiden och då skrek han ( ohhhh, jag kände foten ) haha så roligt :D innan har han ju kännt på magen ofta men då bara känt vridningar typ :) nu kände han verkligen foten och det är ju super roligt att man känner allt så tydligt. Nu längtar jag snart ihjäl mig! <3

Urs nu känner jag hur jag mår sämre och sämre, kvällen & morgonen är värst, får skit ont i halsen och mår dåligt.. Men mitt på dagen mår jag hyfsat.. det är konstigt...

Just nu sitter jag och älsklingen i soffan och ser fotboll haha jag skriker till när det blir mål och inte, eftersom vi har satsat pengar nu då är jag HELT inne i skiten ;)

Ska ladda ner nån film strax också som vi kan se efter fotbollen, sen sova och massage från min älskling ( vilket han ger mig nästan varje kväll ) hihi finns ingen sötare pojkvän :) så härligt att få somna varje kväll av att han masserar eller grejjar mig i håret <3 Älskar honom massa :)




Älsklingen har skrivit en text om denna bilden på sin facebook, haha så söt såhär skrev han :

Romantisk när bild...
Dino : Jag älskar dig
Ida : Ja älskar dig med ♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0