Tuesday morning

 Min älskling är på sin första övningskörningslektion nu, haha långt ord.. Men jag hoppas det går bra =) Han har ju provkört med mig några gånger innan och han kör ju faktiskt riktigt bra så jag tror inte han behöver ta så många lektioner. Jag hoppas han hinner få körkort innan lillan kommer också :) det vore riktigt skönt faktiskt...Jag kan ju inte köra in mig själv till bb precis, fast jag har hört kvinnor som gjort det. lite kul haha.

Nu ska jag äta frukost sen hoppa in i duschen och sen dra iväg till min jobbcoatch ( lika tråkigt varje gång) Men nu när jag fått så ont i ryggslutet så ska jag se om jag kan skita i att gå dit för jag orkar inte gå så långt 2 gånger i veckan. Blir ju helt slut när jag kommit hem.

Ett kort på mig och älsklingen precis när vi träffats :) haha ser så unga ut trots att det bara är 1 år sen



Och detta kort är tagen nyligen, ser mycket äldre ut?



Kommentarer
MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Ja, det är en liten prinsessa vi väntar på :) Har dubbelkollat ;) Ni också? När har ni BF? Kanske har frågat förrut men jag frågar igen, hihi :)

2010-12-14 @ 13:12:41
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Mikaela - gravid i vecka 31

Ja, det tror jag allt :) Vi har juh först jul, sedan nyår framför oss. Så vi är juh snart inne i Januari, och snart inne i den fasen då bebisen kan komma "när som" :D

2010-12-14 @ 14:35:57
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0