film & mys

Ligger nu i soffan & jag och älsklingen ska starta en film, waist deep heter den :) får se om det är något att ha. Ska också ta fram godispåsen haha ( vilket jag INTE behöver egentligen ) men det är ju så gott. Känner hur min lilla tjej drar ben och armar på insidan av min mage, det är så underbart och varje gång hon rör sig så säger jag åh titta, titta till Dino, fast jag tror inte det blir riktigt samma känsla för honom att bara se som det är för mig när jag känner henne också :) Ne nu får vi sätta igång filmen, skriver mer imorgon =)



Kommentarer
MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Ja, jag är lite osäker men blekning låter ju starkt :S Kanske kan slinga det en gång för att slippa utväxten? Det är svårt sånt där, man får göra det man tror är bäst själv :)

2010-12-14 @ 09:56:09
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Mikaela - gravid i vecka 31

Ja, det tar nog sin tid innan man ser någorlunda normal ut i sina vanliga kläder ;) Jag kan i och för sig fortfarande komma i S, men mage och bröst växer så det tar emot lite ;) Haha.



Ja, så fort man tar fram någonting, eller inte har något att göra så kan man pyssla med de där små sakerna :) Jag är glad för att vi inskaffat allting stort och viktigt, även att det är ett tag kvar till Februari.

2010-12-14 @ 11:03:06
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Jennie

de är supermysigt när det lilla livet rör sig i magen. Men så fort man ska visa någon annan så händer minsann ingenting ;P

2010-12-14 @ 13:11:19
URL: http://jenniesays.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0