Ett tag sen

Jo jag har inte skrivit på ett tag. Har haft fullt upp nu under julen när jag körttill strömstad fram & tillbaka och vi firade jul där hos min mamma :)

Vi fick en massa fint i julklapp lite av sakerna var:

* Två set med köksknivar
*skärbräda
*Stekpanna
*Ljus lyktor till köket
*Ett rött ros ljus
*Godis
*Mugg
*Baby lakan set
*Bebis skor
*Badkulor
*Tavla
*En sak man hänger upp på väggen med en massa fack i som du ska ha bebis saker i
*En bebismössa
*Saftkanna
*Tvål
*Body lotion
*Peeling
*Hårspänne

Ja det var lite saker :) kanske har glömt att skriva upp något haha menmen..

Jo igår var jag jättsjuk fyfan..sprang på toa hela tiden! tur att det inte var magsjuka iaf för idag är jag helt frisk :) Dinos mamma kom till mig igår också med massa frukt och annat bra så jag skulle få i mig något att äta :) Och så hade hon köpt världens goaste innetofflor...Som jag också ska ha med till bb... supersköna verkligen.. Hon är så snäll :) Inte undra på att Dino blev den underbara killen han är <3

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig sen väcka älsklingen och gå till stan !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0