Ännu en lista :D

DIN/DITT FÖRSTA:

operation: Har inte gjort någon speciell operation förutom att skära bort en leverfläck
piercing: hål i öronen
sport: Fotboll
husdjur: kanin
semester: Grekland
konsert: Ingen
kärlek: Dino

JUST NU:
äter du: Risifrutti
dricker du: inget
ska du: se på film
lyssnar du på: dino som pratar
väntar du på: inget
tittar du på: dataskärmen
har på du på dig: täcket

DIN FRAMTID:
barn: Ja
giftermål: ja

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: kyssar
kortare eller längre: lagom
snygg mage eller snygga armar: snygga armar
busig eller lydig: Busig

HAR DU NÅGONSIN:
tappat bort glasögon/linser: Nej.
brutit ett ben: Nej.
rymt hemifrån: Ja
röntgats: ja
krossat någons hjärta: Vet ej, kanske.
nobbat någon: aa
gråtit när någon dött: känner ingen som dött

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: Nej. Möjligen attraktion vid första ögonkastet.
gud: nej
mirakel: Ja
aliens: nej
magi: nej
ett himmelrike: nej
tomten: nej
änglar: nej
transformers: nej

BLANDAT:
är du kär i någon? ja
önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, jag vill ha hus med min älskling
tycker andra att du är attraktiv? Ha, det tror jag inte
dricker du? ja, men inte nu när jag e gravid såklart :)
använder du droger? godis hihi
vilket schampo använder du? Fruktis just nu, dino som valde hehe
vilken parfym använder du? Olika
vad är du rädd för? döden, att vara ensam hemma
gillar du att tvätta? nej de e tungt

 



Kommentarer
Louise Sjöstrand

Jag tror de flesta tycker att du är attraktiv :)

2010-12-20 @ 16:47:59
Ida Thorsell

hehe nej det tror jag inte =) speciellt inte nu när jag är rund som en köttbulle :P hihi

2010-12-20 @ 18:46:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0