59 SNABBA

1. Hur gammal är du om fem år? 25 år
2. Vem var den sista du träffade? Min pojkvän som är hemma nu också haha
3. Hur lång är du? 167 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Minns inte vad den hette
5. Vem ringde du senast? Min lillebror
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till min kille, det allra sista sms jag skrev var, okej. Bra :)
7. Vad är dagens planer? Städa, duscha och försöka hitta på nått skojj :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda sen typ 19, 5 år tillbaka
10. När såg du senast din mamma? För kanske 2-3 veckor sen pga att hon bor så långt bort.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Först halv 9 då var jag vaken en timma, sen somnade jag om till halv 1
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Hemma
15. Vilken plats föredrar du minst? Ute i snön!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett fint hus med min älskling och våran Alina och 2 eller 3 barn till ;) haha
17. Vad skrämde dig som barn? Karlsson på taket haha var livrädd för honom som 3-4 åring..
18. Vem fick dig att skratta senast? Dino.. vi har många skratt stunder tillsammans <3
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, antar det – har inga
20. Har du stationär eller bärbar dator? I hemmet har vi båda, men min är det bärbara och den andra är Dinos.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Har underkläder, oftast.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2, En är min och en är Dinos
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja urs..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass?  Mjukglass med nougatsås
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa ett hus och en bil tror jag
29. Tycker du om kinamat? Gott
30. Tycker du om kaffe? Jag dricker inte kaffe, men det är sådär
31. Vad dricker du till frukost? Oboy
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, båda
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? Ja verkligen :)
35. Är du en beroendemänniska? Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? Ja jag väntar på min kommande nu, sen vill jag ha fler :)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & lite bosniska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja 1 gång
40. Föredrar du havet eller en pool? Båda.. beror lite på...

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, inredning & mat.
42. Äger du dyra smycken? Nja, min förlovningsring ;) haha
43. Har du någon gång testat narkotika? Ja för länge länge sen
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett tuggumi som jag tuggar just nu
45. Vem är den roligaste människan du känner? Det vet jag inte riktigt finns många roliga
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr på min hals, från att ha tagit bort en leverfläck som liten
47. Vad har du för ringsignal? Någon som finns i mobilen
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, en liten body som vår dotter ska använda nu när hon kommer, den är som ny trots att den är 20 år gammal hehe :)
49. Flirtar du mycket? Nej bara med Dino haha ;)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I Nyköping

51. Kan du byta olja på bilen? Ja det tror jag! kanske behöver lite hjälp så jag inte häller fel, men tror det skulle gå fint ändå ;)
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej som tur är ;)
53. Vilken var den senaste bok du läste? Minns inte, läser typ inte mkt...
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej inte vecko men månadstidningen ( Vi föräldrar)
56. Dansar du i bilen? Nej, bara sjunger
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Minns inte haha
59. När var du i kyrkan senast? När pappas tjejs barn konfimerade sig, och kyrkan vill jag inte in i igen ! haha helt fel plats för mig...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0