Den 6/11-2012

Urs vilken dag! Körde alina till dagis och dino till sina föräldrar han skulle köpa vinterdäck åt dem.
Men när jag kom hem satte illamåendet igång, jag tror det har med min magkatarr att göra mest men graviditeten påverkar väl också en del. Nu ligger jag i sängen och mår illa, huvudvärk trots att jag vill vara jätte pigg och städa hela lägenheten.
Man vill ju passa på att städa nu när man är ledig i 2 dagar! Men såklart när man är ledig ska man må dåligt :( hoppas jag mår bättre senare iaf så man kan få lite saker gjorda.
Roligt inlägg med bara massa klagomål haha men ibland får man väl klaga lite ;)


Men när alina gör sina roliga miner då dör man av skratt och hela dagen blir genast bättre :P bjuder på en bild på tok ungen <3



Kommentarer
Hanna W | BF 2013 ♥

vad söt hon är! :}

Svar: Tack :D haha fast på denna bilden ser hon speciell ut hihi
Ida Thorsell

2012-11-07 @ 10:21:05
URL: http://mammawild.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0