29/3-2013

Ja nu ligger ja vaken och kan inte somna om, kl 05:06 vad roligt haha. Har mycket tankar & funderingar så lite svårt att sova! Men när jag går in på min gravid app och ser att jag har 49 dagar kvar till beräknad födsel för vår lille pojk då blir jag nervös... :D vart tog tiden vägen helt plötsligt hehe förlossningen närmar sig och ja, jag är livrädd! Men hoppas på att klara detta bättre än sist. Själva graviditeten nu på slutet har ju varit extremt mycket bättre. Jag sover vanligtvis kanon bra på nätterna går upp 1 gång för att kissa, med Alina i magen vaknade jag 10-16 gg per natt endast för att kissa! Plus gånger där emellan för att jag hade ont. Konstigt att det kan skilja så. Hoppas även förlossningen skiljer sig till det bättre :) nä nu ska ja sova en stund till.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0