Dags Igen!

Ja det är dags för 2 saker, min blogg har vart borta konstigt nog :/ har inte kunnat gå in på den eller hitta den när jag sökt den. konstigt. Nu tänkte jag i alla fall att jag skulle börja blogga lite igen och sedan är det så att det också är dags för en liten bebis till :) Underbart! Jag är nu snart i vecka 15 redan. Tiden bara flyger förbi. Med Alina i magen så minns jag hur långsamt tiden gick, helt sjukt man räknade verkligen dagarna! nu blir de mer att man räknar veckor.
Exakt om 1 månad idag så är det dags för Ultraljud <3 då får vi se vad/vem som gömmer sig där inne. Ska bli spännande att se vad det är för kön men de viktigaste är att den är frisk :)

 

Här är min stora prinsessa nu <3  20 månader gammal :)

 
Mys med mamma <3
 
 
Jag & Älsklingen
 
 
Här är jag i vecka 13 tror jag alltså lite större nu, :D 
 
 
Våran fina vagn som vi har köpt :) Jag är supernöjd!!!
 
 
 
 


Kommentarer
Angelica - Mamma till Moa

Åh va roligt, grattis! Skoj att du är tillbaka :)

Svar: Tack :) Ja min blogg har vart helt förvunnen, jätte skumt :D men kul att den kom tillbaka sen :P
Marsmum.blogg.se

2012-11-05 @ 12:52:40
URL: http://Mariaangelicasofia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0