Bra dag!

Idag har det vart en kanon dag! Alina har fått en liten supersöt kusin! Lilla Vanessa. Jag är så glad för deras skull man vet själv hur det var att få barn den bästa dagen i sitt liv <3
Det är dinos bror och fru som fick en dotter :)
Jag visade en bild för alina på Vanessa och förklarade att det är strinas och farbrors bebis då svarar hon (nessa min bebis) hihi så himla söt.

För övrigt idag har jag jobbat ett par timmar, rätt trött på att jobba vill vara mammaledig, vara hemma och njuta av tiden med sina älskade barn, men den tiden kommer snart igen :)
Alina har vart hos Majka och dedo idag (farmor & farfar) och där har hon alltid lika roligt.

Ja nu ska jag mysa med min älskling som nyss kom hem från jobbet sen sova!



Kommentarer
s

Kan Alina bosniska? Eller pratar ni bara svenska hemma?

Svar: Ja hon kan bosniska :) hon kan ju mest svenska men hon blandar språken lite ibland så hon kan säga en hel mening på svenska men ett ord i meningen på bosniska :D men jag förstår så det är inga problem, hon kommer lära sig dela språken när hon blir äldre. Vi pratar ingen bosniska hemma så det är riktigt bra gjort av alina att ta in så mycket och lära sig ett helt språk ( hon lär sig hos sin farmor & farfar) :)
Ida Thorsell

2012-11-14 @ 13:26:01
s

Jahaa va duktigt av henne :) haha snälla spela in henne då hon pratar lite bosniska så man får se :D

2012-11-27 @ 19:37:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0