7/11 - 2012

Goddag!
Denna dagen startar jag också med huvudvärk, illamående urs och fy. Vilken tur att jag har en sån underbar sambo som damsugit, vart nere med tvätten åt mig och nu började han med maten. Han är underbar.
Jag är ledig idag också och funderar på att hitta på något lite senare idag efter att jag hämtat Alina från dagis vid 2.
 
Jag förstår inte hur mitt illamående kan vara så varierande. Det är inte varje dag men vissa dagar är verkligen tuffa. Jag hade inte alls så med Alina utan då mådde jag i princip bra under hela graviditeten. Så jag funderar på om det är en pojke eller kanske 2 stycken i magen min? hihi fast jag vet att graviditeter kan vara väldigt varierande trots att de är samma kön där inne.
 
Jag har också kommit på att jag väldigt gärna skulle vilja ha en system kamera nu. Känns som att det är dags. Blir ju så grymt bra bilder. Varför önskade jag mig inte det när jag fyllde år? ^^, haha.
 
Här är en bild på Alina och Embla Sannas dotter, taget med hennes systemkamera. Blir ju kanon!
Embla & Alina
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
s

Kopia av dino är alina :) super söt!

2012-12-08 @ 22:23:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0