Min prinsessa!

Ja Gud vad min lilla älskling gör framsteg! Jag känner att jag skriver ofta när hon lär sig något nytt men det är ju så roligt och sen blir det även som ett minne för mig där jag kan gå tillbaka och kika :) idag sa hon hej katten! Två ord på rad hihi hon pratar mer och mer! De hon kan säga nu är mamma, pappa, titta, blomma, kaka, anka, katten, äta , ut hon svarar (mm) om hon vill ha något, nej säger hon och lampa fast de blir lite som pappa ibland hehe,mer ord lär hon ju lära sig så som jag babblar med henne varje dag hihi nä men jag försöker lära henne och prata med henne i affären och peka på saker, många gånger försöker hon säga svåra ord men det är klart det inte är lätt :) jag tycker det är underbart att se alla framsteg man blir så lycklig över att det vi skapat lär sig så mycket <3 älskar min pojkvän och dotter enormt mycket!
Just nu Nattar diino alina och jag ligger här i soffan och ska se om det finns någon bra film på tv. Ha en trevlig söndags kväll alla dom läser!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0