den 3 januari 2012

Nu sitter jag och tar mig ett glas vitt :) lilla gumman sover sen en timma tillbaka och älsklingen är iväg och tränar! Jul och nyår har vart jätte bra i år och inte nog med det så har vi fått en ny lägenhet :D haha! underbart.. mer central i Lidköping, billigare hyra och mycket mysigare! Har inte bloggat på hur länge som hellst..hihi så en del har hänt med lilla Alina.
Hon går nu utan problem överallt, river ut allt i varenda låda i köket haha :D hon började gå när hon var 9 månader nu är hon 10 månader. lillgumman har fått 6 tänder och jag bara undrar vart tiden tagit vägen :) men det är underbart att se henne växa och göra nya framsteg. Hon försöker härma mig och prata men lyckas inte alltid få fram samma ord :) men liknande brukar det bli och det är ju en bra början till att lära sig prata mer än de ord hon redan kan. Hon kan säga mamma,pappa,titta, nana- farmor på bosniska, dedo- farfar på bosniska. Sen säger hon mmma till blomma och oooohhh när hon hittar nått hon gillar, och nam nam till god saker hon får smaka på :)
Kort från Julafton!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0