Den 6 september 2011

Idag har jag provat på en ny maträtt, supergott blev det verkligen. Var och handla på willys med Nathalie förut haha de blev lite kämpigt med alla barn som blev rastlösa/trötta/hungriga. Men vi klarade oss igenom handlandet ändå.
Nathalie sa att hon skulle göra kyckling creps så jag härmades lite & gjorde likadant. Jag gick inte efter något recept eller så men det blev verkligen kanon gott! För er som vill prova så var det superlätt och här är det receptet som jag hittat på då:
2-3 msk Olja
1 Gul lök
1 röd paprika
1 påse FAJITA spice miw
4 msk creme fraich
3 st kyckling fileér
6 st tortilla wrap (bröd)
riven ost
Jag stekte ihop allt först sedan lade jag det i bröden och rullade ihop, sedan på med riven ost och in i ugnen tills osten smält :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0