Den 5 september 2011

Bloggar ganska sent idag, brukar inte hända så ofta.
Idag har vi gjort mycket. Först körde älsklingen mig & Alina till mammagruppen där vi stannade ca 2-3 timmar. Sjukt tråkigt var det idag! - haha. Men nathalie fick åka hem det var ju inte så roligt :/ får hoppas hon hänger med nästa gång :) Men pratade lite med en tjej som heter Alina på hemvägen. Lite roligt att hon har samma namn som vår dotter men det var trevligt att prata med henne. Senare kom Nathalie och hennes son Texas hem till mig och Alina, vi satt och pratade lite sedan gick vi till Willys där jag handlade lite och efter det hem till Nathalie och kollade på ensam mamma söker. Inte för att man hörde något men - haha Diezel sprang runt med sin bil och lekte och Alina pratade/sjung rätt högt så det hördes inte mycket från tv:n, texas hördes inte mycket - hehe, han kröp runt och lekte med leksaker :) men det var roligt att komma iväg hemifrån en sväng och trevligt att hälsa på natta, de va så länge sen jag var där.
Nu sover mitt älskade lilla hjärta efter lite välling och jag sitter här och nördar mig och väntar på att Dino ska komma hem från jobbet. Hoppas han är pigg så man kan mysa framför en film :) annars blir det att gosa ner sig under täcket, mysigt det med :)
Idag fick vi hem en söt liten rosa tandborste och tandkräm till Alina, så snart när tänderna växt upp lite mer så blir det dags att börja med det också.
Jag ska nu försöka skriva lite längre meningsfulla inlägg - haha tidigare har jag aldrig berättat något eller skrivit något speciellt utan då har det bara vart bilder jag slänger upp men en blogg är ju till för att skrivas i, så ska försöka bättra på det, men jag ska inte säga för mycket - det är inte alltid man har tid och ork!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0