den 26 september 2011

Har visst kommit in i en period då datorn står vilandes. Har mycket annat att tänka på och fixa nu. Idag fixade vi pass till Alina för om 14 dagar åker vi till turkiet! ska bli roligt :)
Det händer ju en del när man inte uppdaterar så ofta. Alina har fått 2 tänder nu om syns när hon ler, urgulligt! Sen kryper hon runt över hela golvet :) haha eller vet inte vad man ska säga om hennes stil alla tar sig fram på olika sätt, hon drar sig samtidigt som hon sparkar som en dåre med fötterna :D ja hon kommer framåt iallafall :D
Jag har för övrigt städat hela lägenheten nu & putsat köksfönstret. HAHA snacka om lat som bara orkade ett fönster. Men de e ju fan dubbla fönster i den här lägenheten så de tog sin tid. Mina två älsklingar är och fikar med farbror Elvir och hans kompisar så jag har haft lite egen tid här hemma det är faktiskt gött. Det trodde jag aldrig innan jag blev gravid att jag skulle tycka det var skönt att vara ensam hemma, har alltid hatat att vara själv men nu är det faktiskt riktigt underbart med sådana stunder ibland. Man behöver inte tänka på något och man får MASSA gjort :) Så nu ska jag sätta igång att laga våfflor lagom tills sötnosarna kommer hem :) Hoppas ni har de bra! P&K

Här är en video på Alinas första "kryp" nu har hon dock tränat några dagar till och har redan blivit duktigare <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0