Den 14 juli 2011

Tycker det är svårt att komma på en överskrift varje gång man ska blogga, så blir bra med datumet ;)
Min älskling jobbar ju varje dag nu så nu tänkte jag passa på att börja blogga lite mer igen, får skriva när Alina sover :P annars får man inte mycket skrivit. Hon är en bestämd men supersnäll liten dam. Hon skriker verkligen ALDRIG om det inte är att hon är hungrig lr trött. Annars är hon alltid glad & lugn. Men hon är så bestämd! haha hon vägrar att ligga ner tillexempel på en filt på golvet, det går ju bara inte. Men då skriker hon inte utan hon har sina ( klagoljud) haha hon grymtar typ tills man tar upp henne eller sätter henne i gåstol eller liknanade. Så söt liten prinsessa <3
Ja nu kom jag ganska nyligen hem, för ca en timma sen. Körde älsklingen till jobbet eftersom jag ändå skulle passa på att handla där. Så smidigt när han jobbar på dafgårds. Bara att dra hans (jobbkort) så kan du handla på det :) fast dras på nästa månads lön. Men de har så bra saker där. Tex pan pizzor mm.
Lilla skrutten somnade precis och ligger i sin säng så sött, så jag funderar på om ja ska börja plocka o städa lite smått och sedan hänga upp tvätten :) är nog dags att sätta fart med det nu.
Ja i moja mala princeza
Jag och min lilla prinsessa


Kommentarer
sanna - mamma till Embla

Låter super kul ! Ja det gör vi allt :) Hon är född den 22e dec , när din född ? :)

2011-07-14 @ 18:32:07
URL: http://mammatillembla.blogg.se/
sanna - mamma till Embla

Okej :D Lite sen uppdatering bara , hon somnar mellan 6-7 på kvällen sen så vaknar hon allt mellan 6-9 :) Skönt att fått rutin på vardagen . Hur gör ni ? Kram

2011-07-14 @ 20:42:21
URL: http://mammatillembla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0