den 7 augusti 2011

Idag startar allt nyttigt, finns inga chips ingen choklad inget här hemma =) har nu köpt bulgur, ska göra tonfisk sallad med fetaost, fick receptet av dinos bror. sjukt god sallad! ska bara äta nyttigt och gå ut & gå nu så får vi se hur detta går. Vägde mig idag och då vägde jag 68,4 kg. INNAN min graviditet vägde jag 51 och när jag träffade dino gick jag upp till 57 kilo. =) 57 är perfekt och är nu mitt mål! Ska väga mig varje söndag, så på söndag får vi HOPPAS jag gått ner några gram haha ;)

Detta är en bild när jag vägde 57




Kommentarer
Linda R

Jag prövade oxå att "äta rätt" och att röra på mig i början av sommaren för ja ville bli av med lite graviditetskilon...tröttnade efter ca 3-4 veckor trots att ja gick ner ca 4,5 kilo under den tiden...men ja är en matglad tjej som älskar godis och läsk så tillslut gav ja fasen i det.

Men nu har ja börjat dricka 92% Aloe Vera varje morgon och kväll och sen dess har ja gått ner 1,5 kilo (på bara tio dagar trots att ja ätit allt jag velat och inte rört på mig mer än vanligt!)

Drick Aloe Veran har hjälpt mig med bättre sömn, finare hy, tappar mycket mindre hår och så är ja allmänt glad hela tiden...sen självklart att ja går ner i vikt också-vilket den egentligen inte är tillför mer än att den "rensar" kroppen.



Tänkte bara tipsa dig om att det finns och den gjorde resultat efter bara 2 dagars användning-i alla fall på mig =)

2011-08-16 @ 16:35:08
URL: http://farrydaylady.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0