den 29 augusti 2011

Godmorgon! Vaknade imorse vid 6 tiden och hade sjuka smärtor vid båda äggstockarna :/ tror de är cystor som jag haft förr, men man vet ju aldrig. Jag tog mig då smärtstillande och låg med i paden i knät. Lilla gumman sov & älsklingen åkte till jobbet. När jag precis la ifrån mig ipaden & skulle sova så vaknade Alina. Haha bra timing ja va supertrött. Men nu är jag piggare :) häromdagen var vi på ullared. Handlade en massa söta kläder till Alina & en del till mig och hemmet. Dino köpte bara kallingar haha kräsen kille :D
Nu sitter jag och lyssnar på bosnisk barnmusik, faktiskt hyffsat bra haha och bra för Alina att höra =)
Här är Alina med några av kläderna hon fick


Kommentarer
Liiisa

Så himla söt den första bilden!! Go och glad :)

2011-08-29 @ 16:41:39
URL: http://kroom.blogg.se/
Louise

Haha åh den översta bilden var sjukt söt! Och med den lilla ulliga tröjan ^^

2011-08-29 @ 22:49:35
URL: http://loajjs.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0