Den 26 augusti 2011

Hejhopp! de va ett litet tag sen jag skrev, har hänt massa skit så har inte ens känt för att blogga. Allt blev ett jädra krångel. men orkar inte skriva allt räcker ju att jag skriver att våran bil har pajjat. Det känns väldigt roligt nu när vi skulle hitta på en massa saker. Plus att frågan är hur älsklingen nu ska ta sig till jobbet :/
Idag kommer iaf pernilla och hämtar mig & Alina så vi åker med dom till Nossebro, Älsklingen ska spela match så han kommer till dom lite senare. Sen imorgon åker vi till ullared... ( Jag, Alina, Dino, Pernilla & Lukas ) ska bli kul att handla lite & speciellt till Alina. Det behövs nu hon växer ju som bara den! =)


Kommentarer
Louise

Hihi nice ^^

2011-08-26 @ 15:23:26
URL: http://loajjs.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0