9/11-2012

Idag tog jag nyponsoppa i sängen innan jag gick upp och har faktiskt mått bra nu på morgonen. Skönt.
Idag blir en lugn dag ska mysa med mina älsklingar sen ska jag jobba lite ikväll. Tänkte att jag dino och alina skulle gå ut och promenera eller gå till någon lekplats. Vi får se vad mannen vill också haha.
Imorgon blir en rolig dag, jag har tagit ledigt från jobbet och vi ska åka till skithålan vara för att se en fotbollscup som dino ska vara med i. Haha jag åker aldrig till vara annars finns liksom inget där man vill göra men nu åker jag dit för andra gången tror jag det är sen jag flyttade där ifrån för ca 3 år sen, och det pga en cup, jag älskar fotboll! (iaf att kolla när min pojkvän spelar)
Ne jag sitter här i morgonrock med handduken kvar kring håret så det är dags att klä på sig och fixa i ordning sig och ta tag i denna dag!
Ha det fint!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0