Sjuk igen.

Ja min stackars lilla prinsessa är nu förkyld, sist var det feber. Men alltid är det ju något. Hon är alldeles snorig och vill inte sova. Förstår inte ens hur hon får luft när hon har nappen i munnen och täppt i näsan. Fast jag gav henne näsdroppar nyss så det borde ju hjälp henne lite får jag hoppas =)
Jag sitter här vid datorn och alina klänger på mina ben, haha försöker få henne att leka av sig lite nu så hon somnar sedan. Undra vad min pojkvän gör då? jooo han sitter och kollar på fotboll på tv är klart. Haha! ovanligt ;) men nu har han tippat på matcherna också så då hoppas ja fanimej han vinner :D
Ska strax göra ett försök att somna plumsisen också, man måste ju få lite egen tid på kvällen hon kan ju inte vara vaken hur länge som hellst.
Jag vägde mig förut idag och blev inte glad kan jag tala om, fyfan! har gått upp hur mycket som hellst i vikt sen jag blev gravid. Jag förstår inte? jag har alltid haft svårt för att gå upp i vikt men nu bara kilona ökar. Ja det känns riktigt jobbigt, vill inte bli fetare nu! mår dåligt av det. Därför har jag nu bestämt mig att gå ut och gå en power walk några dagar i veckan och då på morgonen innan frukost. Hoppas det kommer ge något resultat iaf. MEN nu åker vi ju snart till turkiet och under den veckan ska jag iallafall feta mig :D haha men ska försöka gå ner lite innan resan också såklart och även hålla igång efter. Hoppas inte att det bara blir tomma ord denna gång utan att jag faktiskt går ner en hel del. Mitt mål är ju såklart 56. Men det kan jag nog glömma :P men att gå ner till 60 kan jag ju försöka börja med ;)
Någon av dessa vackra kvinnor kan ju vara jag om 1 år om jag inte tar tag i det nu. Sån vill jag faktiskt inte bli ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0