den 12 september 2011

Oj då, det var visst 6 dagar sedan jag skrev här, kanske dags att uppdatera lite. Det har för övrigt inte hänt sådär jättemycket, Alinas andra tand börjar snart sticka fram nu :)
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Det är ju mammagruppen idag men är tveksam på om jag ska gå dit. Sist var det jätte tråkigt :/ synd! Men det var många mammor med barn i åldrarna typ 1-3 lr nått, man känner att det inte riktigt är samma samtalsämnen med de mammorna. De pratar om dagis o lek o massa sånt medans de med små bebisar pratar om "första" sakerna :) ni kanske förstår vad jag menar?
Nä funderar på att lägga ner de där med mammagruppen, men är inte säker ännu, känns som att jag vill gå för Alinas skull... Men som sagt så får jag se.
Blir det inte mammagruppen idag så funderar jag på att ta med mig lilltjejen på en promenad till stan och kika lite det är alltid roligt.
Just nu har jag en gnäll tjej som ligger på golvet, men som inte vill ligga där. Så dags att ta upp plutten och sluta skriva ;) hörs!


Kommentarer
Angelica - Mamma till Moa <3

Va tråkigt att dom inte lagt dig i en grupp med samma åldrar :/

2011-09-12 @ 11:06:26
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0