25 Februari 2011

Ja då är det den 25 och fredag :) Jag känner inte längre ( hoppas det startar NUNUNU) utan jag har blivit besviken tror jag för att jag trott att det vart på gång så har det inte blivit något, så nu tänker jag mer ( hon får väl komma när hon kommer) och jag orkar inte gå och hoppas varje dag och räkna minuterna, känns nästan som man gett upp lite :/ MEN snart vet jag att dagen ändå är här! Men det känns lite tråkigt att om bara 4 dagar är det Mars! hehe jag som har sånt fint bloggnamn ;)

Känns som detta inlägg blev tråkigt och bittert men jag mår lite konstigt just nu, kanske för att jag gått över tiden och blivit rätt besviken eller så är det att den sista tiden nu är ganska tung/tråkig/jobbig! Hoppas iaf jag blir på bättre humör snart det är ju trots allt vår lilla prinsessa som snart ska komma <3



Kommentarer
Angelica - Gravid v39

Förstår dig lite! Man har väntat så länge och vill inte vänta extra länge såklart! Håller alla mina tummar här iallafall :)

2011-02-25 @ 12:52:21
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
malin

Hejsan, kolla gärna in min nya blogg med recept på kakor, mat & godis m.m, just nu är den ny men recept kommer efterhand som jag hittar något bra att tipsa om :)

2011-02-25 @ 15:20:13
URL: http://malintipsar.blogg.se/
Liiiisa

Jo det va mkt värre på ryggen fy fan.. mådde inte bra haha :P Tack !

2011-02-25 @ 18:40:16
URL: http://kroom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0