11 days to go ;)

Ja inget har hänt mer än att jag vart så trött nu den senaste tiden vilket resluterar i att jag inte orkat uppdatera bloggen så mycket. Jag har även haft förvärkar sen i tisdags, Det har då vart ( molande mensvärk ) konstant! Men sen i fredags har jag känt av en helt annan smärta, de hugger/drar/ känns som någon skär i min ljumske ibland. Jag vet inte vad detta är men det gör så ont så när den smärtan kommer ligger jag bara ihopvikt och skakar :/ antingen är det SJUKA förvärkar ( vilket jag inte tror) för SÅ ont kan INGET göra! Eller så är det någon form av kramp i ljumske/lår/skinka, det tror jag mer på.. Igår hände detta på kvällen och jag låg i sängen och smärtan kom ca 5 gånger under 5 minuter. Har aldrig vart så nervös och rädd förut. jag låg och skakade och hackade tänder och tänkte ( nu är det nog dags) men efter ett tag släppte det och jag la mig i badet och min sötnos ringde förlossningen, Sen pratade även jag med henne men hon hade ingen aning om vad det kunde vara. (kanske förvärkar) var de enda hon sa, och att jag skulle lägga mig för att sova och blev det värre så skulle vi åka in. Men nu har jag inte känt av detta igen så jag undrar vad tusan detta är?? Någon som känt exakt liknande?? hmm...

Nu har jag iallafall ätit frukost, ska strax fixa iordning mig och hemmet också haha sen kommer mamma hit, tror hon flyttar hit idag ;) blir kul att ha mamma som granne nu! För Dinos föräldrar bor ju redan ett hus bort, så då har vi nära och bra till alla :)



Kommentarer
Angelica - Gravid v37

Fy låter inget roligt:(

2011-02-13 @ 15:23:17
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0