Tjo!

Ja då är det söndag den 1 maj idag då och imorgon är lilla Alina 2 månader gammal :) hehe stor tjej nu!
Just nu sitter jag hemma och bara tar det lugnt, känner att jag har ont i halsen och är slö i kroppen, men hoppas det går över och inte blir värre. Alina har precis ätit så hon sten somnade i våran säng, där får hon vila en stund nu så kan jag passa på att njuta av en cigg och sedan plocka ordning lite här hemma. Dino är på jobbet men är hemma efter 5 någon gång :)
Idag blir det nog bara en lugn dag och det ska bli spännande att se vem som åker ur big brother ikväll hehe eller ( biggan) som ja kallar de :P
En bild på min goding haha hon ser så ledsen ut på denna bild <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0