Att vara mamma/pappa

För att du ville det Amina så ska jag ändå uppdatera lite, det är inte ofta jag hinner skriva =)
Jo dagarna ser inte alls ut som förr, just nu är det knappt så att jag hinner med mig själv, haha.. Nu har man en bebis, en underbar söt liten tjej i mitt fall som jag ska ta hand om och se till så att hon hela tiden har det bästa. Det är helt underbart men självklart lite jobbigt på samma gång. Det som jag tycker är jobbigt det är att vakna upp mitt i natten när man sover som skönast, men det är också det ända som är jobbigt för mig. På dagarna är man ju vaken och det känns bara fantastiskt att umgås med sin dotter då =) Och pappa dino tycker nog också dagarna har förändrats en hel del. hehe han ville ha 5 barn men nu blir det nog bara 1 kanske 2 säger han ;) och det är nog för att vi trodde allt skulle vara så mycket enklare än vad det är.
Men ändå är dagarna inte så olikt sig som de var då jag var gravid, då satt vi mycket hemma och bara gottade oss framför en film. Och nu tittar vi mycket på en serie (tre kronor) haha. Sen är vi inte mycket för att festa och gjorde inte det mycket innan heller så det är absolut inget vi ens tänker på eller vill. Vi tycker om att ha mysiga familjedagar, vara ute med vagnen i det NU fina soliga vädret, och bara vara hemma och mysa,laga middagar ihop, handla mm :) det är så vårt liv ser ut just nu.
Något som vi längtar och ser fram emot är när Alina skrattar för första gången,när hon säger sina första ord, tar sina första steg mm. Det ska bli sjukt roligt, samtidigt som hon är så mysig, söt och gosig just nu också så man aldrig vill att hon blir stor hehe :)

Här är en bild på vår lilla prinsessas fötter, hihi så sött och bra blev det <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0